1. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, zakupy można robić bez rejestracji

2. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Tak, po zalogowaniu można zrobić korektę danych podanych w procesie rejestracji

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi najczęściej do 3 dni roboczych i jest podany na karcie produktu

4. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, na każdym etapie zamówienia można dokonywać zmian w zamówieniu

5. Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować, jednak anulowanie po wysyłce produktu traktowane jest jako zwrot

6. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go do magazynu przekazywana jest informacja z prośbą o pilną wysyłkę. Jeśli produkt jest dostępny wysyłka nastąpi do 24 godzin roboczych. Jeśli z przyczyn niezależnych produkt jest niedostępny klient zostaje poinformowany o opóźnieniu w dostawie z zapytaniem czy będzie czekał na produkt. Po wysyłce produktu wysyłamy fakturę drogą mailową.

7. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Jeśli produkty zamawiane są wysyłane z tego samego magazynu możemy je połączyć w jedną paczkę, jeśli wysyłka następuje od dwóch różnych dystrybutorów z dwóch różnych magazynów wówczas produkty wysyłamy oddzielnymi paczkami

8. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Klient może złożyć zapytanie telefonicznie lub drogą mailową na jakim etapie jest jego zamówienie. Nasz konsultant udzieli odpowiedzi w przeciągu 24 godzin roboczych

9. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Produkty wysyłamy bezpośrednio do klienta na jego adres, nie posiadamy punktów stacjonarnych

10. Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są wyświetlane na karcie produktu pod ceną za produkt

11. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Zamówienia realizujemy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

12. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Numer konta jest podany w zakładce KONTAKT na stronie sklepu oraz na etapie składania zamówienia

13. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność poprzez system Dotpay, płatność na konto, płatność za pobraniem

14. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Jeśli klient nadal jest zainteresowany zakupem musi się skontaktować z obsługą sklepu aby uzyskać informację czy produkt jest nadal dostępny. Jeśli jest dostępny przesyłamy numer konta w celu opłaty za zamówienie

15. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, wszystkim naszym klientom wystawiamy faktury VAT i przesyłamy je drogą mailową

16. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką - REKLAMACJE i ZWROTY

17. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Zwrotu dokonujemy przelewem bankowym na numer konta podany mailem przez klienta, który chce dokonać zwrotu

18. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem

19. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie praktykujemy wymian, każdy zwrot jest traktowany jako zwrot i każdy klient może złożyć zamówienie ponownie

20. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

W przypadku kiedy karton jest widocznie uszkodzony bezzwłocznie należy spisać z kurierem protokół szkody. Jeśli produkt jest uszkodzony a paczka jest nienaruszona należy zrobić zdjęcie uszkodzenia i przesłać mailem wraz z reklamacją

21. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Starannie pilnujemy aby produkty wyświetlane na stronie sklepu były dostępne jednak zdarza się, że produkty są niedostępne na stanie magazynowym. Wówczas wysyłamy do klienta informację o aktualnej dostępności i ewentualnej dostawie wraz z zapytaniem czy będzie czekał na produkt