Wczytuję dane...
Dostawa zamówień

Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem kurierów.
Naszym głównym przewoźnikiem jest DPD, jednak w razie potrzeby korzystamy z usług innych firm jak GLS lub Fedex.

Zamówienia z czasem realizacji do 24 godzin, złożone do godziny 15:00 wysyłamy tego samego dnia. Magazyn nasz pracuje do godziny 23:00.

Koszt dostawy:
Przedpłata (przelew na konto, płatności internetowe): 15,00 zł brutto
Pobranie (płatność przy dostawie): 20,00zł brutto
Odbiór osobisty (przelew na konto, płatności internetowe) w punkcie: 4,99 brutto

Towar który wysyłamy jest nowy, pełnowartościowy i bez żadnych uszkodzeń, nie pochodzi z ekspozycji oraz zwrotów.

Po odebraniu przesyłki przez kuriera, zostanie wysłana, na podany przy rejestracji adres e-mail, wiadomość z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Przesyłki w dużych miastach są zazwyczaj dostarczane w ciągu 24 godzin od momentu odebrania jej od nadawcy. W mniejszych miejscowościach czas dostawy może ulec wydłużeniu w niewielu przypadkach.
W wyjątkowych okolicznościach, szczególnie w okresie przed świątecznym, doręczenie może nastąpić w ciągu kilku dni.
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze. Zalecamy, aby przed podpisaniem odbioru sprawdzić czy paczka nie jest uszkodzona lub pocięta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowanie dobrze by było sprawdzić zawartość i w razie uszkodzeń zawartości spisać z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami, lub jeżeli przesyłka nosi bardzo wyraźne, duże ślady uszkodzenia (zalanie, zgniecenie, dziura wielkości pięści, brak oryginalnej taśmy) odmówić przyjęcia i poinformować nas o tym fakcie, paczkę z nowym produktem nadamy ponownie w przeciągu 48-72h.
Dla skutecznego doręczenia przesyłki prosimy o podanie takiego adresu do dostawy, gdzie kurier bez problemu zastanie odbiorcę lub osobą uprawnioną do odbioru np. zakład pracy. Przed każdą próbą doręczenia przesyłki kurier może, ale nie ma obowiązku zadzwonić na numer telefonu podany przy składaniu zamówienia, wynika to z regulaminów przewoźników. Próba doręczenia przesyłki odbywa się dwukrotnie.

WAŻNE!!! >>> W czasie zimy, kiedy panują niskie temperatury, dostarczony sprzęt przed uruchomieniem musi się ogrzać do temperatury pokojowej. Dzięki temu unikniesz ryzyka uszkodzenia elektroniki na skutek dużej różnicy temperatur.

Zamówienia realizujemy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku chęci zakupu z doręczeniem na terenie UE prosimy o kontakt e-mail sklep@technikalia.pl