Dostawa zamówień

Dostawa zamówień

Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem kurierów.
Naszym głównym przewoźnikiem jest DHL, jednak w razie potrzeby korzystamy z usług innych firm.

Koszt dostawy:
Przedpłata (przelew na konto, płatności internetowe): 19 zł brutto
Pobranie (płatność przy odbiorze): 25 zł brutto

Towar który wysyłamy jest nowy, pełnowartościowy i bez żadnych uszkodzeń.

Paczki wysyłamy tylko za pośrednictwem kurierów. Nie korzystamy z Poczty Polskiej z obawy na opóźnienia w dostawach lub zagubienie przesyłek.

Po odebraniu przesyłki przez kuriera, zostanie wysłana, na podany przy rejestracji adres e-mail, wiadomość z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Przesyłki w dużych miastach są zazwyczaj dostarczane w ciągu 24 godzin od momentu odebrania jej od nadawcy. W mniejszych miejscowościach czas dostawy może ulec wydłużeniu.
W wyjątkowych okolicznościach, szczególnie w okresie świątecznym, doręczenie może nastąpić w ciągu kilku dni.
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze. Zalecamy, aby przed podpisaniem odbioru sprawdzić czy paczka nie jest uszkodzona lub pocięta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać z kurierem protokół reklamacyjny i skontaktować się z Nami.
Dla skutecznego doręczenia przesyłki prosimy o podanie takiego adresu do dostawy, gdzie kurier bez problemu zastanie odbiorcę lub osobą uprawnioną do odbioru. Przed każdą próbą doręczenia przesyłki kurier powinien zadzwonić na numer telefonu podany przy składaniu zamówienia. Próba doręczenia przesyłki odbywa się dwukrotnie.

W czasie zimy, kiedy panują niskie temperatury, dostarczony sprzęt przed uruchomieniem musi się ogrzać do temperatury pokojowej. Dzięki temu unikniesz ryzyka uszkodzenia elektroniki na skutek dużej różnicy temperatur.

Zamówienia realizujemy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.