Statusy i czas realizacji

Statusy i czas realizacji zamówień

Bardzo ważna jest dla nas Twoja satysfakcja wynikająca z profesjonalnej obsługi sklepu.
Naszym priorytetem jest wysyłka zamówień w możliwie jak najkrótszym czasie, abyś mógł szybko cieszyć się zamówionymi produktami.

Czas realizacji zamówień jest zależny od dostępności produktów w sklepie i sposobu płatności za zamówienie.

Występujące statusy dostępności: dostępny, dostępny na zamówienie.
Towar ze statusem dostępny jest wysyłany w ciągu 24-48 godzin od potwierdzenia przez sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
O terminie wysyłki towaru dostępnego na zamówienie obsługa sklepu poinformuje kupującego w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Zamówienia na dostępny towar są przyjmowane do realizacji niezwłocznie przy wybraniu płatności za pobraniem. W przypadku płatności przez Dotpay (płatności internetowe) lub przelewem na konto zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu całkowitej kwoty na koncie sklepu.

Możesz monitorować statusy zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.
Dodatkowo przy każdej zmianie statusu będzie do Ciebie wysłana wiadomość na e-mail podany przy rejestracji.
Statusy zamówień występujące w sklepie technikalia.pl:
Złożone – status wyświetlający się zaraz po złożeniu zamówienia.
Przyjęte do realizacji – zamówienia opłacone lub płatne za pobraniem, które są przygotowywane do wysyłki.
Oczekuje na płatność – oczekujemy na wpłatę za zamówienie poprzez płatności internetowe Dotpay lub przelew na konto.
W trakcie kompletowania – zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
Oczekuje na dostawę – w przypadku braku towaru na magazynie i oczekiwania na dostawę do sklepu lub dostawców partnerskich.
Gotowe do wysłania – zamówienie spakowane, czekające na odbiór przez kuriera z siedziby sklepu lub biur partnerskich dostawców.
Wysłane – zamówienie odebrane przez kuriera (w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę zostanie przesłany numer paczki i link potrzebny do jej śledzenia).
Anulowane – zamówienie może zostać anulowane przez sklep na wniosek kupującego.
Odrzucone - zamówienie może zostać odrzucone ponieważ nie zostało opłacone w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, zostały podane błędne dane do wysyłki lub nastąpiły inne okoliczności uniemożliwiające realizację zamówienia.