Wczytuję dane...
Statusy i czas realizacji

Bardzo ważna jest dla nas Twoja satysfakcja wynikająca z profesjonalnej obsługi sklepu.
Naszym priorytetem jest wysyłka zamówień w możliwie jak najkrótszym czasie, abyś mógł szybko cieszyć się zamówionymi produktami.

Czas realizacji zamówień jest zależny od dostępności produktów w sklepie i sposobu płatności za zamówienie. Zamówienia z czasem realizacji do 24 godzin, złożone do godziny 13:00, opłacone szybkimi przelewami DotPay lub za pobraniem wysyłamy tego samego dnia. Magazyn nasz pracuje do godziny 23:00. Przesyłki w dużych miastach są zazwyczaj dostarczane w ciągu 24 godzin od momentu odebrania jej od nadawcy. W mniejszych miejscowościach czas dostawy może ulec wydłużeniu w niewielu przypadkach.
W wyjątkowych okolicznościach, szczególnie w okresie przed świątecznym, doręczenie może nastąpić w ciągu kilku dni.
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze.

Występujące statusy dostępności: dostępny, dostępny na zamówienie.
Towar ze statusem dostępny jest wysyłany w ciągu 24 (99% zamówień) do 48 (1% zamówień) godzin od potwierdzenia przez sklep przyjęcia zamówienia. Przesyłki z magazynu odbierane są do godziny 23:00.
O terminie wysyłki towaru dostępnego na zamówienie obsługa sklepu poinformuje kupującego w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Zamówienia na towar dostępny są przyjmowane do realizacji niezwłocznie przy wybraniu płatności za pobraniem, oraz w przypadku płatności przez Dotpay.pl (płatności internetowe). Zamówienia opłacane przelewem na konto są realizowane po zaksięgowaniu całkowitej kwoty na koncie sklepu (zazwyczaj trwa to do 24h w dni robocze).

Możesz monitorować statusy zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.
Dodatkowo przy każdej zmianie statusu będzie do Ciebie wysłana wiadomość na e-mail podany przy rejestracji/w zamówieniu.
Statusy zamówień występujące w sklepie technikalia.pl:
Nowe zamówienie – status wyświetlający się zaraz po złożeniu zamówienia.
Przyjęte do realizacji – zamówienia opłacone lub płatne za pobraniem, które są przygotowywane do wysyłki.
Oczekuje na płatność – oczekujemy na wpłatę za zamówienie poprzez płatności internetowe Dotpay.pl lub zwykłym przelewem na konto.
Gotowe do odbioru – zamówienie jest gotowe do odbioru w siedzibie firmy.
Oczekuje na dostawę – w przypadku braku towaru na magazynie i oczekiwania na dostawę do sklepu lub dostawców partnerskich.
Gotowe do wysłania – zamówienie spakowane, czekające na odbiór przez kuriera z siedziby sklepu lub biur partnerskich dostawców.
Wysłane – zamówienie odebrane przez kuriera (w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę zostanie przesłany numer paczki i link potrzebny do jej śledzenia).
Anulowane – zamówienie może zostać anulowane przez sklep na wniosek kupującego lub nie zostało opłacone w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, zostały podane błędne dane do wysyłki lub nastąpiły inne okoliczności uniemożliwiające realizację zamówienia.
Odebrane osobiście - zamówienie zostało już odebrane z siedziby firmy.